środa, 2 września 2015

look right through me

Hejka!

Wybaczcie, że tak długo zwlekam z postami. Do nadrobienia mam w sumie na razie tylko Ewę, więc nie jest najgorzej. :) Sesja z Ewą jest dla mnie bardzo przyjemnym wspomnieniem, jestem z niej zadowolona praktycznie w 100%, co naprawdę rzadko się zdarza. Będąc w stawie bałam się, że utopię aparat (wchodziłam do wody nawet powyżej pasa), ale dałam radę, wszyscy żyją! Później dość klimatycznie poszłyśmy pofocić do lasku obok. Nie mam co przedłużać, zapraszam do obejrzenia całości! Było warto tak ryzykować. :)















na zdjęciach: Ewa
pomagała: Paulina

12 komentarzy:

  1. Hej !
    pierwsze zdjęcie mi się podoba i ostatnie :) bardzo fajny pomysł :)
    pozdrawiam
    www.paluszkiewiczphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przedostatnie zdjęcie - rewelacja! Najbardziej mi się podoba z całej sesji. Inne zdjęcia też są ciekawe, jednak modelka chyba nie oddała do końca ich charakteru. A na tym przedostatnim wygląda bardzo sensualnie, dobry kadr, bokeh...wszystko pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. kapitalne ujęcia! czwarte i szóste jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeglądnęłam Twojego bloga,powzdychałam do zdjęć i zadaję sobie pytanie ''jakim cudem trafiłam tutaj dopiero teraz?! '' Teraz będę już na pewno częściej wpadać,bo widzę tu na prawdę piękne zdjęcia :) Uwielbiam przedostatnie i ostatnie zdjęcie z tego wpisu :) Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jejku, to naprawdę miłe, dziękuję!
      miłego dnia również <3

      Usuń
  5. Przepiękna sesja :) Na drugim zdjęciu jest ta taka jakby świeczka na tort? Kiedyś walczyłamz czymś takim, ale u mnie nie wyglądało to tak dobrze xd Piękna kolorystyka zdjęć :) kaniballek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń