sobota, 6 czerwca 2015

sesja z Anią :)


No więc jak wiadomo niektórym, niektórym nie - sesja była powtórzona przez pewne urocze dziewczęta z zawodówki, nie znające zbytnio zasad moralności, ale nie tylko... pozdrawiam je cieplutko. :))
Mimo to według mnie wyszło dość ciekawie, pierwszy raz użyłam kulek dymnych, tak więc przepraszam z góry, jeśli są jakieś niedociągnięcia i zapraszam do przejrzenia wszystkich ujęć z tych 2 pracowitych dni! :)

mod: Ania
help: Paulina


     
    tutaj coś nie mogłam się zdecydować czy kolor, czy b&w, to już oddaję Waszej ocenie :)











25 komentarzy:

  1. Drugie zdjęcie - mistrzostwo <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia. 2 jest niesamowite :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się! Fajne kadry i kolory. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna sesja! Drugie zdjecie - magia <3

    OdpowiedzUsuń
  5. 6 zdjęcie od dołu wygrywa wszystko! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Do tych zdjęć co nie mogłaś się zdecydować - zdecydowanie B&W :)

    Wyszły bardzo dobrze, serio!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia są przepiękne, możesz być z siebie zadowolona! :)
    Zapraszam do mnie, ponieważ również fotografuje i miło tak jak ktoś o podobnym zainteresowaniu odwiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. drugie jest świetne :D ładna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ujęcie gdzie modelka w białej sukience obejmuje gałąź z różowymi kwiatami(7 od góry) jest jak dla mnie mega :) Bardzo pasuje mi takie zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To zdjęcie z gałęzią kwiatów najlepsze! Piękne! http://kaniballek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń