środa, 27 kwietnia 2016

spring // Julia :)

 Już w tamtym roku miałam w planach "kwiatkową" sesję, jednak nieco za późno się obudziłam, w tym roku za to wstrzeliłam się idealnie! Pogoda dopisała, chociaż bałam się, że będzie pochmurno, bo parę poprzedzających sesję dni takie było, ale na szczęście przywitało nas piękne słoneczko! Wiosna to chyba moja ulubiona pora roku, uwielbiam patrzeć, jak wszystko znowu budzi się do życia, a na zdjęciach pojawiają się kwiaty! Tęskniłam za tym. :)
Zapraszam do obejrzenia efektów naszej pracy!

***































i na koniec backstage! :D

na zdjęciach: Julia Poznańska
pomagała: Paulina (dziękuję! :*)




***

Gdzie jeszcze można mnie znaleźć?




15 komentarzy:

  1. jejciu! przecudne są te zdjęcia ♥ mogłabyś mi zdradzić, jak uzyskałaś takie piękne światło? to blenda? (na przykład zdjęcie piąte od końca) z góry ślicznie dziękuje za odpowiedź! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo! jeśli chodzi o światło, które oświetla modelkę to tak, użyłam blendy :)

      Usuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia, super głębia Ci wyszła :) Może notka o jakiś radach dotyczących fotografii??

    http://aleksandramakota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cudowne kardy! Każdy to magia po prostu, zakochałam się! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sesja, a modelka cudowna ! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowności!Te zdjęcia mają tak cudowny klimat,że aż nie mogę przestać na nie patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi bardzo, że aż tak się podobają!

      Usuń
  6. Piekna modelka, bardzo ciekawa twarz .Widać ,że dobrze spełnia swoją rolę przed obiektywem ;) Zdjęcia są bardzo ciekawe. Efekt końcowy sądzę że się udał. ;) Bardzo mi sie podoba. ;)

    OdpowiedzUsuń